Administracje Mieszkaniowe

Obsługą zasobów mieszkalnych zajmują się dwie Administracje:

  • ADM-1 ul. Nowy Świat 9A
    – obsługuje budynki zlokalizowane na osiedlu  Trynek, Sikornik i Śródmieście
    tel. 32  / 239 42 34, 35 / 239 42 37, e-mail: adm@sm.gliwice.pl
  • ADM-2 ul. Kopernika 121
    – obejmuje budynki zlokalizowane na Osiedlu Kopernika i Sztabu Powstańczego                   tel. 32 / 234 96 13, e-mail: adm2@sm.gliwice.pl
  • zgłaszanie awarii w dni wolne i po godzinach urzędowania Spółdzielni                                      tel. 32/ 239 42 50,  501 512 696,
  • Obowiązki Administracji i służb technicznych:
  • przyjmowanie zgłoszeń lokatorów w zakresie awarii i usterek oraz nadzór nad ich usuwaniem
  • prowadzenie nadzoru i prawidłowego reagowania na zgłoszenia usterek i ich usuwanie przez Przedsiębiorstwa komunalne i usługowe dotyczące instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, wodno-kanalizacyjnej, dźwigów osobowych, TV kablowej pakietu podstawowego i wywozu nieczystości
  • zlecanie przeglądów rocznych przewodów kominowych, prób szczelności instalacji gazowych w budynkach oraz badań instalacji odgromowych i oporności instalacji elektrycznych
  • prowadzenie przeglądów technicznych zasobów i typowanie na ich podstawie koniecznych prac remontowych
  • przeprowadzanie wizji lokalnych w mieszkaniach (zgłoszone usterki), ustalanie zakresu robót oraz rozstrzyganie, w jakim zakresie roboty winny być wykonane
  • zawieranie umów z Przedsiębiorstwami komunalnymi i usługowymi,
    z dzierżawcami lokali użytkowych i garaży
  • prowadzenie gospodarzy domów, kontrole nad prawidłowością obsługi rejonów wraz z koszeniem traw , pielęgnacją drzew i krzewów
  • odbiory mieszkań z odzysku, sporządzanie kosztorysów amortyzacji, zasiedlanie odzyskanych mieszkań jak i zasiedlanie mieszkań nowo oddanych
  • rozliczanie faktur Przedsiębiorstw komunalnych i usługowych, kosztów GZM
    i rozliczanie bonifikat
  • prowadzenie rozliczeń, kosztów eksploatacji i remontów, indywidualnie dla całego budynku
  • prowadzenie całości spraw wykonywanych remontów oraz bieżące utrzymanie
    w prawidłowym stanie technicznym budynków
  • prowadzenie grup konserwatorów, rozliczanie ich oraz nadzór nad prawidłowością obsługi codziennej budynków
  • dokonywanie miesięcznych odczytów liczników wody zimnej, liczników ciepła, energii elektrycznej w budynkach oraz prowadzenie indywidualnych kartotek
    i dokonywanie odczytów liczników indywidualnych wody zimnej i ciepłej
  • prowadzenie całości spraw meldunkowych i czasowych zwolnień z opłat
  • prowadzenie spraw związanych z eksmisjami oraz ich przeprowadzanie